Kelly Mike
Geregistreerd op: 03 Aug 2020 Berichten: 3
|
Geplaatst: 03-08-2020 09:40:52 Onderwerp: fila shoes |
|
|
|
ÿþ Fila Brazillia fila shoes is terug met een aantal funky chill-out spullen om de wonderlijke Old Codes: New Chaos te volgen. En terwijl hetzelfde - sublieme vermenging van jazz, soul, funk en zacht zuur de luie breaks omgeeft, ziet 'Mess' ze het script omdraaien en een beetje loskomen en, - af en toe een beetje gekke riffs over beats, dit album dat ze zijn groter, dikker, brokkeliger dan ooit tevoren. Zoals de manier waarop Big Saddle van de ene wilde, funky break naar de andere snijdt, alsof iemand snel twee records overschrijdt. Of de manier waarop het harde, langzame rockritme in de gitaar- en piano-akkoorden van But Momma glijdt. Of de manier waarop 'De wet op de reuzel neerleggen' op een heel relaxte manier serieus funky is.
Het budget van Phil von Voigtlander voor 2009 werd besproken en aanvaard, de mogelijkheid van online lidmaatschapsbetaling werd geëvalueerd, projecten voor het seizoen 2009 inclusief materiaalbehoeften en donaties werden gepresenteerd, contacten met twee voormalige bemanningsleden van het Lichtstation werden gemeld en de deelname van FILA aan verschillende evenementen werden besproken. De notulen van drie vergaderingen werden goedgekeurd. Het financiële rapport van Phil von Voigtlander, kort gezegd, zei dat er fondsen zijn om FILA nog een jaar te zien. De verlopen voorwaarden van Sandy Bradshaw, Phil von Voigtlander en George Carpenter zijn verlengd, met een wijziging fila sneakers dames om in de toekomst gespreide vernieuwingen te garanderen.
? Fila Holding S.p.A. is een belangrijke ontwerper en verkoper van atletische en casual schoenen, activewear, casual wear en sportkleding voor mannen, vrouwen en kinderen. In schoenen zijn de best verkochte categorieën van het bedrijf hardlopen, crosstraining, basketbal en tennis; in kleding zijn tennis en wintersport twee van de topcategorieën van Fila. Andere Fila-producten zijn onder meer zonnebrillen, horloges, ondergoed, golfclubs en inline skates. Naast het vlaggenschip Fila, fila slippers verkoopt het bedrijf ook een lijn vrijetijdskleding en accessoires gericht op jongeren van 15 tot 28 jaar onder de merken Enyce en Lady Enyce en brengt het het merk CIESSE van sportkleding in Italië op de markt. Fila vervaardigt geen van haar producten, maar boert de productie uit aan onafhankelijke onderaannemers, voornamelijk in het Verre Oosten. Het bedrijf verkoopt zijn producten in meer dan 50 landen over de hele wereld, zowel via direct gecontroleerde dochterondernemingen als via licenties en andere distributieovereenkomsten, en bereikt ongeveer 8.200 niet-aangesloten winkels. Fila bezit en exploiteert ook rechtstreeks 18 boetieks en 61 outletwinkels in verschillende belangrijke markten, waaronder Italië, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten, Canada en Zuid-Korea.
Fila werd in 1923 opgericht door gelijknamige broers om breigoed te produceren, met name ondergoed. Het bedrijf opereerde bijna een halve eeuw op dit gebied en doorstond de Grote Depressie, politieke omwentelingen en hoge inflatie in fila schoenen heren de daaropvolgende decennia. Pas in de jaren zeventig en de komst van directeur Enrico Frachey begon het bedrijf zijn huidige vorm aan te nemen. Frachey, die het bedrijf van 1974 tot 1979 diende, is gecrediteerd voor het transformeren van Fila in een fabrikant van atletische kleding. Een goedkeuringscontract met tennisster Bjorn Borg bleek bijzonder belangrijk voor de succesvolle penetratie van high-end markten voor tennis en skikleding. In de loop van het decennium reed Fila een stijgend tij van populariteit naar countryclubs en de skipistes van Europa en de Verenigde Staten. Hoewel het geen weggelopen hit werd, werden Fila en het handelsmerk 'F'-logo eind jaren zeventig algemeen erkend in de wereld van sportkleding en -schoenen. Frachey verliet het bedrijf laat in het decennium.
In de jaren 80 verwierf het Italiaanse vezelbedrijf SNIA BPD S.p.A. een belang van 80,5 procent in Fila, terwijl de resterende 19,5 procent eigendom was van Unione Manifatture S.p.A., een houdstermaatschappij. Fila bouwde in de loop van het decennium een wereldwijd netwerk van licentiehouders op en schakelde tegelijkertijd over van ondersteunende atleten naar sponsoring van atletische evenementen. De belangrijkste licentiehouder bleek Amerika's H. Altice Marketing Inc. te zijn, die in 1984 werd opgericht door voormalig Converse-directeur Homer Altice en tegen het tweede jaar van zijn bestaan jaarlijks 75.000 paar Fila-schoenen verkocht. Altice richtte zijn product op Fila's traditionele kiesdistrict in de bovenlaag, waardoor de distributie werd beperkt tot high-end retailers als Macy's, Nordstrom en Neiman-Marcus en speciaalzaken als Foot Locker. In 1987 bedroeg de verkoop van de Amerikaanse licentiehouder 55 miljoen. Het merk kwam eind jaren tachtig echter in een neerwaartse spiraal, na een ernstige misstap. Volgens een stuk uit WWD uit 1988 belandden 15 miljoen Italiaanse overstocks die aan een Britse vereffenaar waren verkocht in de Verenigde Staten. De sterk afgeprijsde schoenen ondermijnden Fila's beeld van de bovenste plank en drukten de verkoop in de Verenigde Staten af.
Net als in de jaren zeventig waren sponsoring van cruciaal belang voor het succes van Fila 20 jaar later. In 1994 tekende het bedrijf een goedkeuringscontract met Grant Hill van de Detroit Pistons van de fila dames NBA. Nadat hij in 1995 de Rookie of the Year-prijs won, schoot de verkoop van zijn gelijknamige schoen omhoog naar meer dan 1,5 miljoen paar. Het merk zette zijn jeugdige aantrekkingskracht voort met de toevoeging van NBA-rookie Jerry Stackhouse in 1995 aan zijn selectie. Van 1990 tot 1995 gingen de Amerikaanse verkopen als percentage van de totale Fila-inkomsten van 22 procent naar 60 procent. Frachey zette ook de groeistrategieën op zijn kop. In 1990 vertegenwoordigde schoenen slechts 14 procent van de jaarlijkse omzet, de rest kwam uit kleding. Tegen 1995 [img]http://www.massimodicataldo.com/images/nl/fila slippers-683wdh.jpg[/img] droegen sportschoenen meer dan 60 procent van de inkomsten bij. |
|